Direktlänk till inlägg 8 augusti 2009

Utgången igår

Av Anna Sjödin - 8 augusti 2009 12:46

Vi var ju som sagt ut igår, fast de blev inte nivå. Vi läste på deras hemsida att de va 25. Så vi fösökte inte ens :P Så vi hamnade på ett ställe Bryggeriet. Som vi lika bra de med. De vart lite dans å lite bara sitta å snacka oxå.

Men på väg till stället så fick vi för oss att vi skulle klättra lite i träd. MED högklackat :) Sagt å gjort, hehe de va ganska roligt. Vi tog lite kort, korten jag tog på Natta blev jätte bra tillskillnad från dom korten natta tog på mej. Anting va de rumpan eller huvudet med på korten eller så va dom jätte mörka. Jag hittade dock ett hyfsat kort men då stå ja som en kossa ist. Aja de få duga iaf :P

De var de här vi festade loss på.

Nu kommer bildera på oss i trädet med högklackat :P

Hehe va vi hitta på va?

Jag å natta med våran pose.

Stället vi var på.


Jag måste tyvärr medela att de var ingen som gissade rätt angående vad natta döljde. Men suss va dock närmast. Natta hade 2 hål i sina leggins, som hon döljer med händerna.


Nä nu ska vi iväg på Naturhistoriska museét å kika lite. Kommer mer uppdateringer lite senare om de.

Ja förresten nu hör vi en massa musik, kanske äre madonna som repa inför ikväll :P


Peace out. Vi hörs. Tjo Tjo!


// Anna

 
 
Ingen bild

Prins Angoo

8 augusti 2009 13:33

Lilla partytjejerna!!! Försöker Anna se ut som en gangster på "ölbilden??" hahah..Folk måste ha fattat att ni e turister, jag menar vem fan klättrar upp i ett träd? Piraten Natta tittar ut mot havet medans Anna leker..hmmm, vad leker hon? Joo, en sengångare!! hihi..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Sjödin - 13 augusti 2009 14:18

De ä ganska fint väder här där vi ä just nu fast de blåser lite kallt. Så de blev grillning idag :D Vi svängade in på CityGross i Gävle å sen åkte vi till gävle-bro rastplats. Vi grillade kött å till de käkade vi aioli potatis sallad. Vi hade dessuto...

Av Anna Sjödin - 13 augusti 2009 11:19

  Här kommer 2 bilder ifrån gårdagen:       Anna vid "minnesstenarna" av estonia offren     Ja nu sitter vi i bilen och har precis lämnat åkersberga och är på väg hemmåt. Och under denna färd hem så ska vi stanna på nått ställe och grilla, vi slår p...

Av Anna Sjödin - 12 augusti 2009 20:58

Nu ska här ätas godis :D I stora lass :P Å vi ska dricka powerking å bli socker höga :P   Så tack å go natt!!   // Anna ...

Av Anna Sjödin - 12 augusti 2009 19:13

Idag nurå så vaknade vi så utvilade av en mkt härlig natts  sömn =) Efter att vi hade dragit oss upp ur sängen så tog vi bilen till Vasa museet där vi gick på Titanic utställningen. De va väldigt mkt att se på å man fick en audioguidning. Jag tyckte ...

Av Anna Sjödin - 11 augusti 2009 20:06

Nu är vi i stockholm hos Nattas farmor å farfar. Mkt snällt att vi fick sova här i natt. Å vi sover även i en säng :D Guu så skönt. Fösta gången vi sover i en säng på över en vecka. Skönt skönt skönt :D:D:D. Ni anar inte va trött vi är heller. Jag ia...

Presentation

Omröstning

Verka vi ha roligt på våran Road Trip. Skulle du vilja ha vart med oss?
 Jaa själv klart!
 Nää ni verka dö trista
 Nää tycker inte om att åka bil
 Jag hade hängt med om jag inte va tvungen att jobba :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards