Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Anna Sjödin - 10 augusti 2009 22:01


De blev ändrade planer, vi kör för fullt till Norrköping och stannar då vi är för trötta eller när vi står på kolmårdens parkering. 


Och imorrn då blire att åka igenom safariparken med egen bil, ska bli jätte roligt =D. Sen blire att gå runt och kolla på alla djuren och knäppa en massa kort, så vi laddar med en massa batterier.  Blir även så att vi ska se delfin showen så de ska bli kul de med =D.


Men nu ska ja hålla Anna sällskap, NattiNatti

/Nathali


Av Anna Sjödin - 10 augusti 2009 19:59

Vi stannade ju till i Y-stad för en bensträckare. Så gick vi å badade fötterna vid nån strand åsså tog vi dessa fina kreaktiva amatör foton. Se å njut:


Just nu är vi iaf på E22 mot Karlskrona där vi antagligen kommer att övernatta få se om vi sover i bilen inatt. Åsså ska vi vidare uppåt imorn. Få se va vi hitta på då.

Nu ska ja å Natta fortätta poppa Backstreet Boys å njuta av utsikte. Å kanske planera morron dagen. Over and out. Adjö!


// Anna


P.s Jag ha även lagt in mer bilder i "I Sverige igen.". Tänkte om ni ville veta :P D.s

Av Anna Sjödin - 10 augusti 2009 17:29

Som sagt åkte vi över till Danmark, från Helsingborg till Helsingör. Vi åkte färgan över. Som tog endast ca 20-30 min. Inte så lång tid. På färjan passade vi på å äta en pölse. Jag yckte den korven va mkt godare än en vanlig svensk kokt korv. Mer smak. Väl i Helsigör så parkerade vi bilen å började strosa lite på gatorna. Vi köpta även lite sprit :P

Efter vi var klara där så satt vi av mot Köpenhamn. Måste iaf säga att ja gilla inte Danmark för 5 öre. De finns INGA skyltar alls om vart man ska köra. De fanns ungefär 2 skyltar i på den väg vi såg om vart Köpenhamn låg. Så vi körde kanske lite vilse. Tacka vet ja gpsen annars hade vi inte hitta därifrån. JAg överdriver inte heller de fanns verkligen INGA skyltar alls om vart man skulle. Skit land.

Jag på färgan.

Natta äter Pölse på färgan.

Jag å Natta i Danmark

Hem till sverige igen =)


På tal om skit så Hata ja även min dator. De tog från Malmö till Smygehuk att ens få igång den :S Å de ä ju nån timme. Idiot dator. Tyvärr blir de inga många bilder idag heller för min skit dator vägra ladda upp bilderna. Piss dator.


Men men nog om de. Vi stannade iaf till i Smygehuk på vägen vilket ä Sverigen sydligaste punkt. Vi ha fina bilder därifårn men kan som sagt tyvärr inte ladda upp dom. Ha nu lyckats ladda upp bildern :D

Jag å Natta måste ju så klart klättra överallt, här på en sten ugn i Smygehuk :P


Nu är vi iaf i Y-stad å vi ska hoppa ut här å ta en ben sträckare. Åsså få vi se om vi ska åka vidare uppåt efter de eller inte vi ha inte riktigt bestämmt oss om de än. Men nu tror ja vi iaf ska till nån strand å bara ta de lungt.


Hej så länge. Kommer kanske bilder sen om datorn ge med sig.


// Anna

Av Anna Sjödin - 10 augusti 2009 09:44

Ha nästan nyss vaknat. Hinner bara skriva ett kort inlägg ha inge mkt batteri på datorn.

Följade har hänt: De regnar. Ha sovit jätte dåligt, både jag å Natta.

Detta kommer att hända: Nu frulle. Sen duschen. Sen lär vi väl ta färgan över till Helsingör.


Hinner inte skriva nå mer nu. Hör av mej sen. Tjo Tjo!


// Anna

Presentation

Omröstning

Verka vi ha roligt på våran Road Trip. Skulle du vilja ha vart med oss?
 Jaa själv klart!
 Nää ni verka dö trista
 Nää tycker inte om att åka bil
 Jag hade hängt med om jag inte va tvungen att jobba :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards