Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Anna Sjödin - 7 augusti 2009 21:58


Tyvärr Suss eftersom jag inte har strumpbyxor på mig så har jag inte heller nån maska i dom..


Update:

Sitter fortfarande på Ph balkong, har fått i oss lite vodka med Energy Powerking och fruktsoda. Ska nu snart börja med mintshot så vi får se hur denna kväll slutar =P. Men ikväll ska vi ha kul!! få se om vi hittar till nått dansställe så vi kan shaka loss =D.


Updatering kommer nog imorrn om vi mår tillräckligt bra..

/Nathali

Av Anna Sjödin - 7 augusti 2009 20:47

1. Vi börja med att svara på steffis fråga. Om vi va in i Örebro slott? Svar: Nej tyvärr va vi inte de.

2. Igår kväll när vi skulle hitta till Slottsskogen å Natta skulle visa vägen så sa hon bara rakt ut: "Jag tror vi ska hitåt ja ä lika säker som en komdom". Hehe men vi hittade rätt så hon va säkrare :P Ha i minnet att vi va kanske lite fulla när vi var på g ditåt :D

3. När vi var på g hem från shoppingen idag så gick vi förbi Trädgår´n å då hörde vi nån som sjöng. Vi gick vidare å lyssnade åsså kom vi till en affisch som de stod att de va Ulf Lundell som spelade. Så vi ha hört han spela idag åsså imorn bli de Madonna ;)

4. Å de sista ja glömde. Vad gömmer Natta på denna bild?

Lista ut de ni :P


Nu ska vi supa å lyssna på musik sen ska vi på Nivå, en clubb med 3 våningar. Få se om vi kommer in med så få år på nacken som vi ha :P


// Anna

Av Anna Sjödin - 7 augusti 2009 18:34

Ja ni gott folk jag ä så himmla glad att elgiganten ha fått till internet på min dator, very very happy :D:D:D:D

Men iaf nurå så ha ja lagt upp massa mer bilder i de äldre inläggen så de ä bara å gå tillbaka å kika :P


I går så va vi ju som sagt på en pub. Innan vi gick å satt oss på den så shoppade vi lite. Å jag köpte ett par skit fina skor, ä jätte nöjd med dom. MEN ett litet problem bara de ä ju klack på dem å jag ä inte så jätte van att gå i klackar så efter att ha gått i dom ett tag så fick ja världens blåsor under fötterna. Fast känner man mej så äre inge ovanligt att jag få skavsår eller liknande. De som inte dödar, härdar :P De va väl lite smärtsamt att gå å shoppa idag. Men de gick ju iaf.

Mina über snygga skor. Som ja fick blåsor av men de ä ju bara att gå in dom.


Men tillbaka till igår. Efter mitt köpa av skorna så gick vi till en pub som hette Jamersons, tror ja. Jag å Natta satt där ett tag iaf å tog oss några öl/cider. Jag tycket iaf att de va ett tervligt ställe. Sen när vi skulle hem så åkte vi spårvagn. De va första gången i mitt liv ja åkte spårvagn. Fast de va ju ingen speciell upplevelse vill ja tillägga.

Natta å jag på puben.

Till idag: Vi vaknade vid 11 tiden tror jag de va. Käka frulle å begav oss till köpcentrumet. Där vi sökte upp ett elgiganten, som lyckades hjälpa oss. TACK!!!!!! Efter de så ville natta klippa sig nånstan, men vi hittade inge ställe som såg nå bra ut. Dessutom va båda jätte trötta på att gå å titta i affärer så vi letade antagligen inge bra heller vi ville bara hem till lgh, båda två :P

Så nu sitter ja å blogga på balkongen med fin utsikt å Natta ligger på sängen å ta en power nap för ikväll ska vi ut igen men på ett mer håll i gång ställe. De bli lite mer fest idag. Så vi ska väl börja göra oss lite redo snart tror ja, å börja dricka alkoholen. Ikväll ska vi shota mint shotar. Jag köpte en flaska på ullared där de ä mint godis i botten på flaska åsså tilsätter man bara vanlig vodka. Så den ska vi antaglien testa ikväll.

Utsikten på balkongen där ja sitter just nu

Over and out. Höres.


// Anna

Av Anna Sjödin - 7 augusti 2009 15:37

Jag ÄLSKAR Elgiganten här nere i gbg. Dom fixade våran dator :D:D:D:D:D så nu kommer vi att förtsätta att blogga som vi gjorde de först dagaran :D Wiiii jag ä så glad!!!! Å de bästa av allt de kommer att komma bilder. Vi kommer även att lägga ut bilder lite senare i de äldre inläggen som vi inte ha kunnat lägga ut själv. MEn jag säger till när de ä gjort så äre bara att gå tillbaka å kolla dom bilderna. :D:D:D:D:D:D:D. Men nu dör säkert datorn snart, finns inge mkt batteri. Men när vi ha kommit hem från våran shopping tur så ska ja blogga mer å berätta om gårkväll å idag.


Peace out! Ja hör av mej..hehe jaa för nu kan ja gö de precis när jag vill :D:D:D:D:D:D.


// Anna


P.s Tack Sandra, gulingen å spenny för att dom hjälpte oss att blogga när vi inte hade nå internet. Tack Tack :D D.s



Presentation

Omröstning

Verka vi ha roligt på våran Road Trip. Skulle du vilja ha vart med oss?
 Jaa själv klart!
 Nää ni verka dö trista
 Nää tycker inte om att åka bil
 Jag hade hängt med om jag inte va tvungen att jobba :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards