Direktlänk till inlägg 10 augusti 2009

I Sverige igen.

Av Anna Sjödin - 10 augusti 2009 17:29

Som sagt åkte vi över till Danmark, från Helsingborg till Helsingör. Vi åkte färgan över. Som tog endast ca 20-30 min. Inte så lång tid. På färjan passade vi på å äta en pölse. Jag yckte den korven va mkt godare än en vanlig svensk kokt korv. Mer smak. Väl i Helsigör så parkerade vi bilen å började strosa lite på gatorna. Vi köpta även lite sprit :P

Efter vi var klara där så satt vi av mot Köpenhamn. Måste iaf säga att ja gilla inte Danmark för 5 öre. De finns INGA skyltar alls om vart man ska köra. De fanns ungefär 2 skyltar i på den väg vi såg om vart Köpenhamn låg. Så vi körde kanske lite vilse. Tacka vet ja gpsen annars hade vi inte hitta därifrån. JAg överdriver inte heller de fanns verkligen INGA skyltar alls om vart man skulle. Skit land.

Jag på färgan.

Natta äter Pölse på färgan.

Jag å Natta i Danmark

Hem till sverige igen =)


På tal om skit så Hata ja även min dator. De tog från Malmö till Smygehuk att ens få igång den :S Å de ä ju nån timme. Idiot dator. Tyvärr blir de inga många bilder idag heller för min skit dator vägra ladda upp bilderna. Piss dator.


Men men nog om de. Vi stannade iaf till i Smygehuk på vägen vilket ä Sverigen sydligaste punkt. Vi ha fina bilder därifårn men kan som sagt tyvärr inte ladda upp dom. Ha nu lyckats ladda upp bildern :D

Jag å Natta måste ju så klart klättra överallt, här på en sten ugn i Smygehuk :P


Nu är vi iaf i Y-stad å vi ska hoppa ut här å ta en ben sträckare. Åsså få vi se om vi ska åka vidare uppåt efter de eller inte vi ha inte riktigt bestämmt oss om de än. Men nu tror ja vi iaf ska till nån strand å bara ta de lungt.


Hej så länge. Kommer kanske bilder sen om datorn ge med sig.


// Anna

 
 
Ingen bild

Angoo

10 augusti 2009 19:45

ååååååååh vad gott med Pölse, saknar det som tusan :( Synd bara att Natta äter det på FEL sätt!!! Hihi..Helsingör, sååå fint där..får ta åka dit nästa sommar =) Se upp så att ni inte ramlar nästa gång ni klättrar, kanske bryter 2-3 naglar.. :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Sjödin - 13 augusti 2009 14:18

De ä ganska fint väder här där vi ä just nu fast de blåser lite kallt. Så de blev grillning idag :D Vi svängade in på CityGross i Gävle å sen åkte vi till gävle-bro rastplats. Vi grillade kött å till de käkade vi aioli potatis sallad. Vi hade dessuto...

Av Anna Sjödin - 13 augusti 2009 11:19

  Här kommer 2 bilder ifrån gårdagen:       Anna vid "minnesstenarna" av estonia offren     Ja nu sitter vi i bilen och har precis lämnat åkersberga och är på väg hemmåt. Och under denna färd hem så ska vi stanna på nått ställe och grilla, vi slår p...

Av Anna Sjödin - 12 augusti 2009 20:58

Nu ska här ätas godis :D I stora lass :P Å vi ska dricka powerking å bli socker höga :P   Så tack å go natt!!   // Anna ...

Av Anna Sjödin - 12 augusti 2009 19:13

Idag nurå så vaknade vi så utvilade av en mkt härlig natts  sömn =) Efter att vi hade dragit oss upp ur sängen så tog vi bilen till Vasa museet där vi gick på Titanic utställningen. De va väldigt mkt att se på å man fick en audioguidning. Jag tyckte ...

Av Anna Sjödin - 11 augusti 2009 20:06

Nu är vi i stockholm hos Nattas farmor å farfar. Mkt snällt att vi fick sova här i natt. Å vi sover även i en säng :D Guu så skönt. Fösta gången vi sover i en säng på över en vecka. Skönt skönt skönt :D:D:D. Ni anar inte va trött vi är heller. Jag ia...

Presentation

Omröstning

Verka vi ha roligt på våran Road Trip. Skulle du vilja ha vart med oss?
 Jaa själv klart!
 Nää ni verka dö trista
 Nää tycker inte om att åka bil
 Jag hade hängt med om jag inte va tvungen att jobba :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards