Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Anna Sjödin - 6 augusti 2009 16:26

6 augusti


Nu äntligen har vi komme fram till Göteborg efter min galanta körning, inte så svårt att köra när man har GPS men de gäller att man ser upp för gående och spårvagnar. Men som skrivet det gick galant. Vi har hunne med att parkerat bilen och hittat tillbaka själva till lägenheten samt blåst upp våra luftmadrasser.

Natta å ja i gbg


Här ä våran sov plats


Och nu håller vi på att göra oss inordning för att sedan gå ner på stan och äta lite mat, för att senare ikväll ta nån öl/cider och bara vara sociala.


/ Nathali


P.s bland de första Ph sa var "gu va mycket packning ni har" och då kontrade vi med att vi är faktiskt tjejer!! Och de är en av våra rättigheter. D.s

Av Anna Sjödin - 6 augusti 2009 13:21

Aug 6:
Nu är vi på väg mot gbg. Just nu är vi på väg 153 å vi ska till odengatan i gbg nånstans. Tur vi fick låna en gps innan vi for annars hade ja å natta aldrig hitta. Eller ja mena klart vi hade :P.


Gpsen som hjälpte oss att hitta i gbg.


Men nu ska ja väl berätta om morronen vi ha haft. Vi vaknade i ett mkt varmt å något fuktigt tält. När vi checkade ut så fick vi reda på att de ha de regnat under natten. Varken jag eller natta hade hört de :p Antagligen för att vi sov så innerligt sköt på våra madrasser med luft i :D Dom var mkt sköna å definitivt värd alla 89kr vi betalde för dom.

Efter de att vi hade plockat ihop allt å tryckt in i bilen som för övrigt börja bli ganska full med saker, efter våra shopping rundor på Gekås Ullared. Fast resten av resan kommer de nog antagligen inte bli nå mer shopping. Men ja ha ju inte bara varit ego utan jag ha nämligen handla presenter också till min mor å far :D Sikken snäll dotter dom ha :P

Hehe ja ta tillbaka de jag skerv först i inlägget btw. Vi ha nämligen inte åkt på väg 153 mot Varberg å sen vidare till gbg utan vi ha kört på väg 153 mot Skepphult alltså åt fel håll. Japp vår första riktiga fel körning men de va bara i 5 mil innan vi kom på de :P Jaja vi ha fått sett lite mer av Sverige iaf som vi annars inte skulle ha sett. Nu ä vi på väg mot rätt håll igen å vi kommer nog snart åka igenom Ullared igen.


Hehe va säkert därför vi körde fel, så lika bra att göra ren rutan så de inte händer igen :P


Men nu ska jag försöka få igång nattas mobil. För de ä glapp i hennes sladd så hon kan inte ladda den, svidare man inte sitter å håller i den på ett spec sätt. Å min fon dör snart också så jag vet inte riktigt hur vi ska få tag i ph om bådas fonar dör. Aja de löser sig säkert.

Måste bara tacka Sandra å Lajo som ha gjort de möjligt för oss att blogga fast vi inte kommer in på nån internet sida. Tack Tack hemskt mkt Tack. :D


Hör av mej. Peace out!

// Anna

Presentation

Omröstning

Verka vi ha roligt på våran Road Trip. Skulle du vilja ha vart med oss?
 Jaa själv klart!
 Nää ni verka dö trista
 Nää tycker inte om att åka bil
 Jag hade hängt med om jag inte va tvungen att jobba :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards